Əməliyyatçı (Bərdə filialı)
- Yaş: 20-35
- Cinsi: Xanım
- Təhsil: Ali və ya orta texniki
- İş təcrübəsi: müştəri xidmətləri üzrə iş təcrübəsi olanlara üstünlük verilir
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla)
- Kompyuter bilikləri: MS Office yaxşı səviyyədə bilməsi
Şəxsi keyfiyyətlər
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı
- Stressə davamlılıq
Əsas vəzifə öhdəlikləri
- Müştəri qəbulu və sənədlərin ekspertizası
- Dövlət orqanları, banklara, müvafiq orqanlara sorğu və məktubların hazırlanması
- Sığorta aktlarının, rəylərinin, imtina məktublarının hazırlanması
- Müəyyən edilmiş qaydada sığorta müqavilələri ilə bağlı ərizə və digər sənədləri qəbul etmək
- Ofis üzrə ciddi hesabat hlanklarının dövriyyəsinə nəzarət
İş şərtləri
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
- İş vaxtı 09:00 – 18:00
- İş günü 5/2: (Şənbə və Bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)
- İş yeri: Bərdə filialı
Maraqlananlar öz CV formalarını cv@ateshgah.com ünvanına göndərə bilər. Məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir, əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır.