Marketoloqlar işlərinin uğurunu şirkətin Facebook səhifəsini bəyənən şəxslərin sayı ilə ölçməyə başladı. Bu meyar o qədər populyardır ki, brendlər sosial şəbəkələrdə auditoriyalarının genişlənməsinə milyonlarla dollar xərcləməyə, rəhbərlər isə “Bu investisiyaların xərcinin ödənilməsini necə ölçməli?” kimi mürəkkəb suala cavab verməyə çalışırdı.
Artıq bir neçə ildir ki, alimlər müxtəlif üsulların köməyilə “Facebook-dakı pərəstişkarları” öyrənərək müxtəlif nəticələr əldə edirlər. Yeni araşdırma çərçivəsində Harvard Biznes Məktəbinin əməkdaşları “Layk” istifadəçinin bu malı almaq ehtimalını artırırmı?” və “Layklar digər istifadəçilərə təsir edirmi” suallarına cavab axtarışında minlərlə iştirakçı ilə eksperimentlər keçirdilər.
Coca-Cola, Pepsi və Burt’s Bees kimi məşhur brendlərlə eksperimentlərdə alimlər brendlərin virtual pərəstişkarlarının davranışını qiymətləndirmək üçün bir neçə üsuldan istifadə etdilər. Xüsusilə, “laykın” markaya yaxşı münasibəti nümayiş etdirib-etdirmədiyini, yaxud alışın loyallığı və ehtimalının gələcəkdə artmasına siqnal verib-vermədiyini yoxladılar. (Nəticələr birinci variantı göstərirdi) Aşkar oldu ki, brendi “layk” etmək dəvətini alan və onu qəbul edənlərlə bu dəvəti almayanlar şirkətin reklamını eyni dərəcədə bəyənirlər. Bir eksperiment çərçivəsində brendi “layk” edənlərdən 3 dostunun adını və elektron ünvanını vermələri xahiş olundu. Sonra bu dostlara bildirildi ki, onların tanışı ya “brendi bəyənir”, ya da “brendin Facebook-dakı səhifəsi xoşuna gəlir” və şirkətin məhsulunu pulsuz almağı təklif etdilər. Məlum oldu ki, sosial şəbəkənin xatırlanmadığı bildirişlər daha çox insanı təklifdən istifadəyə sövq edir. Deyəsən, sosial şəbəkədəki “layk” adi mənadakı “bəyənirəm” demək deyil.
Bütün bunlar onu göstərmir ki, sosial şəbəkələrdə marketinq gəlir gətirmək iqtidarında deyil, sadəcə, “laykı” qazanca çevirmək üçün əlavə addımlar tələb oluna bilər (aşkar oldu ki, brendin səhifəsində hansısa şərhləri yerləşdirən şəxslər daha çox almağa başlayırlar)